Seznam 19.2.2018 spustil nový formát reklamy pro SKLIK. Jedná se o formát nazvaný kombinovaná reklama, který je použitelný v obsahové síti včetně retargetingu. Jedná se o variantu velmi podobnou formě responzivního inzerátu v Google AdWords, který kombinuje textové pole a grafické prvky.
Náhled editace reklamy:
Výsledný vzhled tak může účinněji oslovit návštěvníky sítě partnerských webů Seznamu, která zahrnuje velmi navštěvované weby jako Novinky.cz, Zprávy.cz, Super.cz, ProŽeny.cz včetně úvodní strany Seznamu. Určitě se jedná o zajímavé zlepšení možností oslovení a získání nových návštěvníků.
V rámci změn bylo také upraveno rozhraní Skliku a doplněna možnost sdílení jednoho inzerátů pro více sestav. To výrazně zjednodušuje vytváření nových kampaní a sestav i aktualizaci inzerátů. Formát je kompatibilní s AdWords a je možné ho imporovat a exportovat mezi SKLIKem a AdWords. Což je určitě další plus.
Celkově se jedná určitě o změny, které přinesou zvýšení účinnosti reklam a zjednodušení jejich správy.