Digitální marketing
víme, jak přivést
zákazníky

Připojení účtů - návod

Níže uvádíme postup pro připojení účtu pro možnost zpracování bezplatné vstupní analýzy a nastavení automatického reportingu obratu, nákladů a výkonu webu.

Google Analytics

Pro připojení našeho účtu založte ve službě Google Analytics nový účet s e-mailovou adresou adwords@bestfornet.cz a přidělte plná přístupová práva (Upravit, Spolupracovat, Číst a analyzovat). Postup připojení je znázorněn na snímcích obrazovky níže.

Sklik

Pro připojení účtu Sklik nám, prosím, nejprve zašlete název Vašeho účtu služby (nazev_sklik@seznam.cz). My poté vygenerujeme žádost o připojení našeho účtu bfn-sklik@seznam.cz. Poté stačí pouze žídost o připojení účtu potvrdit v nastavení Skliku.

Google Ads

Zašlete nám, prosím, číslo Vašeho účtu Google Ads ve tvaru XXX-XXXX-XXXX. Na základě toho vygenerujeme žádost o připojení našeho účtu. Žádost je potřeba poté z Vašeho účtu schválit.

Zbožové srovnávače

Týká se zejména těchto systému zbožových srovnávačů:

  • Heureka.cz
  • Heureka.sk
  • Zbozi.cz
  • Favi.cz
  • Biano.cz
  • Biano.sk
  • Glami

Tyto systémy bohužel neumožňují připojení dalšího správce a jediným způsobem je tedy zaslání přístupových údajů k danému systému (login a heslo).

Merchant centrum

Připojte nového uživatele účtu adwords@bestfornet.cz na úrovni správce.

Facebook

Připojte, prosím, v Business manageru partnera ID 1521567754816627 s úrovní správce stránky, účtu pro reklamu, pixelu a případně i katalogu.

Přidání nového partnera


Připojení Facebook3

Připojení stránek

Připojení Facebook4

Připojení účtu pro reklamu

Připojení Facebook5

Připojení pixelu